Данас најпре гину старешине

Данас најпре гину старешине
Тешко духовницима данас! Тешко епископима данас! Тешко свештеницима данас! Тешко свим старешинама данас! Јер ако данас неки старешина благослови антихристов знак, самим тим он постаје антихристов слуга. А данас су свуда знаци антихриста, иако се он још није појавио и зацарио, али његови знаци су на сваком кораку. Ја сам и читао и разговарао са многим данашњим светим Старцима, и сви су сагласни: да нико не може у име Божије да благослови антихристов знак. Зато најпре гине старешина – ако благослови антихристов знак, а тешко је данас избећи све знаке антихриста и не благословити ни један антихристов знак. Зато и кажемо: данас најпре гину старешине, као што је и проречено од светих Отаца.
Види, у каквом смо ми положају? Свуда су знаци антихриста: бар-кодови, звезде петокраке, масонски знаци. И то нико не може да благослови у име Божије, јер то су све знаци антихриста, будућег цара, који ће се зацарити по допуштењу Божијем. Зато кажемо, да нико не може да благослови знаке антихриста, али не може ни да забрани, пошто човек мора да се храни и да живи у данашњем вавилонском ропству. У савременом вавилонском ропству све слободе су искључене, осим слободе исповедања вере, и нико не може да благослови у име Божије и да каже: узми слободно антихристов знак.
Због тога може неко рећи: "хајде, да бежимо у шуму". "Да", - може се одговорити, - "али ко ће први да бежи? Иди ти први, ја ћу за тобом; иди ти напред, ја ћу тобом". Али ми још не видимо никога да је побегао у шуму и да виче свима: хајдете за мном. По пророчанствима, биће време кад ће морати да се бежи у шуму, а то време мора Бог да укаже, и до тог времена, увек се поставља питање: ко ће први да бежи у шуму? Па ако неко позива: "хајде да бежимо у шуму"; може му се рећи: "хајде ти први, а ми ћемо за тобом".
Зато види, у каквом смо ми положају? Примити антихристов знак – нема благослова; забранити – не можеш: па како се спасити данас? Не може да се благослови антихристов знак, не може ни да се забрани, па шта може? Може се узети по допуштењу Божијем и то по нужди са уздржањем. То није благослов, него допуштење; то није речено: узми слободно, то није слободно, то није без уздржања, него то је по нужди са уздржањем. Јер ко благослови антихристов знак, тај као да каже: узми слободно, и тај постаје антихристов слуга, и много је данас таквих лажних духовника, који су постали антихристове слуге, вероватно несвесно.
Ми видимо данас да готово на свим производима у продавницама стоји бар-код, у коме су три шестице, као што се поуздано зна. И шта са таквим производима, да ли је благословено слободно узимати производе, на којима је бар-код са три шестице? Није благословено, све то може да се рачуна у антихристово јело и пиће. Видиш, колико је лукав антихрист? На сво јело и пиће, које се продаје у продавницама, ставио је свој знак, тако да испада да је све то антихристово, и човек у граду је принуђен да то узме као антихристово јело и пиће. И ко може то да благослови? И да ли може то слободно да се узима? Јасно је да не може, него је допуштено једино по нужди са уздржањем. А шта значи то: допуштено је са уздржањем? Не може се благословити слободно, не може се ни забранити, али може се појачати пост и онда верујемо да се уз појачани пост може спасити човек. И супротно, без појачаног поста данас није могуће спасење, јер слободно узимање данас није благословено, и ко благослови антихристов знак, тај постаје антихристов слуга. Као што смо рекли, у данашње време вавилонског ропства све слободе су искључене, осим слободе исповедања вере.
Антихристове слободе
Ђаво је немоћан без преваре, прелести, обмане, и док не превари човека, не може му ништа. Зато је данас ђаво свуда истурио своје проповеднике, и види лукавство антихристових проповедника слободе? Шта они проповедају? Слободно узимај антихристово јело и пиће, слободно употребљавај антихристове производе, слободно гледај антихристове представе, слободно слушај антихристове песме, слободно играј антихристове игре, слободно служи антихристове службе, све слободно и слободно. Видиш лукавство антихристових проповедника слободе? Уместо да јасно кажу: живи слободно у антихристовом ропству и слободно иди у ад и вечне муке, - и тада би било све јасно.
Ја не знам ни једног епископа који није благословио антихристове знаке, можда има неки свештеник који није благословио, а знам нешто мало монаха који не дају благослов, него забрањују. Шта ћемо рећи о многим таквим лажним духовницима, који благосиљају слободно узимати антихристове знаке? То су све несреће, то су све несретници, јер лакше се опрашта  лични грех, него кад другог наведеш на грех. Сви данашњи проповедници слободе, сви они су антихристови проповедници, па тако и црквени проповедници слободе. Као што смо рекли: осим слободе исповедања вере, без које нема спасења, све друге слободе су антихристове, то су слободе у савременом вавилонском ропству.
Зато и ти, кад дођеш у искушење за узмеш неки антихристов знак, не тражи ни од кога благослов, нико то не може да ти благослови. Него, ако ти је крајња нужда, ја ти предлажем да се помолиш Богу и да склопиш смирени уговор с Богом овим речима: "Опрости, Боже, не могу да живим пустињачки, допусти ми по нужди да узмем антихристове знаке и да ми не буде на осуду, а ја ћу да појачам пост и молитву". С тим што се подразумева да ти јавно исповедаш веру и да не кријеш своју веру, јер ако не исповедаш своју веру, онда ти нема спасења. А боље је свакако да бежиш од данашњих слобода и антихристових проповедника и да не узимаш ништа са антихристовим знаком, али то је већ пустињачки живот.
Ми видимо да Европа има заставу са 12 петокрака, Америка има 50 петокрака, многе друге земље имају на својој застави петокраку. И ми знамо у време комунизма, да су у војсци морали сви да носе звезду петокраку, а и то је антихристов знак, као што стоји у виђењу св. Јована Кронштатског 1908 године. И да ли је то могао да благослови неко у име Божије? Није могао нико, јер и то је антихристов знак, него по нужди су носили петокраку у војсци, да би избегли затвор и страдање. Тако и сада, кад год дођеш у искушење да узмеш антихристов знак, као што сам рекао, помоли се Богу и склопи уговор с Богом овим речима: "Опрости, Боже, не могу да живим пустињачки, допусти ми по нужди да узмем антихристове знаке и да ми не буде на осуду, а ја ћу да појачам пост и молитву". Не можеш да тражиш благослов Божији, не може Бог да ти благослови антихристов знак, него молиш допуштење Божије, а Бог ће ти показати колико ваља да појачаш пост и молитву, да би се ипак спасио од антихриста. А разуме се да ти јавно исповедаш веру и да не кријеш своју веру, јер ако не исповедаш своју веру, онда ти нема спасења.
Ево извода из виђења св. Јована Кронштатског
Затим је старац (преп. Серафим Саровски) указао руком на облаке, и видим масу горућих, јарко горућих светилника. И ево, они су почели да падају на земљу: један, два, три, пет, десет, двадесет. Затим су почели да падају целе стотине, све више и више, а сви су горели (претходно). Ја сам веома туговао (скорбио), зато што они нису горели јасно, него су само падали и гасили се, претварајући се у прах и пепео. Старац је рекао: "види", - и ја сам видео на облацима само седам светилника и питао сам старца, шта то значи? Он је приклонио главу (савио) и рекао: "Светилници, које ти видиш да падају, то значи да ће Цркве пасти у јерес, а седам светилника, који су остали да горе, (то значи) – седам Цркава Апостолских Саборних ће остати на кончини света".
Идемо даље – улазимо у велики храм. Ја сам хтео да се прекрстим, али старац (преп. Серафим) ми је рекао: "Овде је мрзост пустоши (опустошења)". И ево, видим мрачни и тамни храм, мрачни и тамни престо. Посред цркве нема иконостаса. Уместо икона неки чудни портрети са зверским лицима и оштрим калпацима (округле капе), а на престолу није крст, него велика звезда и јеванђеље са звездом, и свеће горе смолане (парафинке), - треште као дрва, и чаша стоји, а из чаше долази силни смрад, и отуда гмижу свакакви гмизавци, жабе, шкорпије, пауци, страшно је гледати на све то. Просфоре такође са звездом; пред престолом стоји свештеник у јарко црвеној ризи и по ризи гмижу зелене жабе и пауци; лице му је страшно и црно као угаљ, очи црвене, а из уста дим излази и прсти црне као пепео.
Ух, Господе, како је страшно – затим је на престо скочила нека мрска, гадна, безобразна црна жена, сва у црвеном и са звездом на челу и завртела се на престолу, затим је крикнула као ноћна сова по целом храму страшним гласом: "слобода" – и стала је (на престо), а људи као безумни почели су да трче око престола, радовали су се нечему и викали и звиждали и пљескали рукама. Затим су почели да певају неку песму, - испочетка тихо, затим јаче као пси, потом се превратило све то у зверско рикање, даље у завијање. Одједном је севнула јарка муња и ударио силан гром, задрхтала је земља и храм је пуко и пропао кроз земљу. Престо, свештеник, црвена жена – све се смешало и пропалу у бездну. Господе, спаси. Ух, како је страшно.
Ја сам се прекрстио. Пробио ме хладни зној по челу. Осврнуо сам се. Старац се осмехнуо мени: "Јеси ли видео"? – рекао је он. "Видео сам, Оче. Кажи ми, шта је то било? Страшно и ужасно".
Старац ми је одговорио: "Храм, свештеници и људи, - то су јеретици, одступници, безбожници, који су одступили од вере Христове (Православне) и од Свете Саборне и Апостолске Цркве и признали јеретичку живо-обновљенску цркву, која нема Благодати Божије. У њој се не сме ни молити, ни исповедати, ни причешћивати, ни примати миропомазање".
"Господе, спаси ме, грешнога, пошаљи ми покајање – смрт хришћанску", - прошапутао сам ја, али старац ме умирио: "Не скорби (не тугуј), - рекао је, - моли се Богу".
Ми смо пошли даље. Видим – иде маса људи, страшно измучени, свакоме на челу – звезда. Они, видевши нас, повикали су: "Молите се Богу за нас, свети оци, нама је веома тешко, а сами не можемо (да се молимо). Очеви и мајке нису нас учили Закону Божијем и ми немамо чак ни име хришћанско. Ми нисмо добили печат дара Духа Светога (него црвени знак, тј. петокраку)"...
Ево, старац ми опет говори: "Гледај тамо". И ево, видим ја целу гору разних књига, малих и великих. Између тих књига пузе смрадни црви, врве и шире страшни смрад. Ја сам питао: "Какве су то књиге, Оче"? Он је одговорио: "Безбожне, јеретичке, које заражавају све људе целог света световним богохулним учењем". Старац се дотакао крајем штапа до тих књига, и све се обратило у огањ, и све је изгорело до земље и ветар је развејао пепео.
Затим ја видим: маса народа иде: стари и млади, и сви у црвеној одећи и носили су огромну црвену звезду петокраку, и на сваком углу по 12 бесова је седело (12 демона), а у средини је седео сам сатана са страшним роговима и крокодилским очима, са лавовском гривом и страшним чељустима, са великим зубима и из чељусти је избацао смрадну пену. Сав народ је викао: "Устај, проклетством жигосани".
Појавила се маса бесова (демона), сви црвени, и жигосали су народ, стављајући сваком печат на чело и на руку у виду звезде. Старац је рекао, да је то печат антихриста. Ја сам се силно уплашио, прекрстио и прочитао молитву: "Да васкрсне Бог..." После тога све је ишчезло као дим.
Ваља појачати пост и молитву
За почетак ја саветујем да поред среде и петка узмете и понедељком пост на води, осим кад је Слава или Велики Празник, кад може да се разреши пост. По црквеним службама понедељак је посвећен Анђелима, и ми постом и молитвом молимо Анђеле да нас сачувају од антихриста. Уосталом, ко држи појачани пост и молитву, њему ће Сам Бог да укаже и да ли уопште да узима било какав антихристов знак, и ако по нужди узме, тада ће да му укаже: колико ваља да појача пост и молитву да би се спасио од антихриста. Самим тим је јасно, да без појачаног поста и молитве данас нико не може да се спаси од антихриста. Ја сам читао и слушао многе свете Старце, који су у данашње време говорили о знаковима антихриста, и једно је сигурно: да нико не може у име Божије да благослови никакав антихристов знак. Ту подразумевамо и чипована документа и свакакве производе са бар-кодовима, па и најмање колачиће. Како сам приметио, овде у ман. Пантелејмону, братија обавезно скида и реже бар-кодове са чипованих производа, и тако они умирују своју савест. Тако на трпези ми не видимо бар-кодове, али ипак је потребно уздржање, јер је приметно да су били бар-кодови, па су скинути или изрезани.
Па ако у данашње време осим исповедања вере ништа није благословено, него само по допуштењу, онда је јасно да без појачаног поста и молитве данас се не можеш спасити. Кажемо: без појачаног поста и молитве не можеш се спасити у данашњем вавилонском ропству, тако исто као што се ни пророк Данило и три Отрока не би могли спасити у старом вавилонском ропству. Уз обавезно исповедање вере, као што смо рекли.
О ужасним пророчанствима за последње време
Многи могу рећи: и Јеванђеље и Откровење и пророчанства светих Отаца, сви пророкују да ће у последње време бити страшно, како никад није било. Да, али Бог то не жели да се догоди, па тако и ми то не треба да желимо. Без обзира што је све то проречено, ипак знамо да Бог уопште не жели да се то догоди, па тако и ми не треба да желимо то. А да Бог то не жели, довољно јасно показао је Сам Бог на пророчанству пророка Јоне о граду Ниневији. Управо Ниневија се спасила појачаним постом и молитвом, и није се испунило Јонино пророчанство о погибији Нинивије. А како ми да покажемо, да не желимо да се испуне ужасна пророчанства за последње време? Слично као Ниневија појачаним постом и молитвом, тако се ваља спашавати и од антихристових знакова, пошто су пророчанства за последње време везана за антихриста. Наиме, појачаним постом и молитвом ми се боримо против антихриста и показујемо да не желимо да се испуне ужасна пророчанства за последње време. Према томе, ако и ти не желиш, као што и Бог не жели, да се испуне пророчанства о антихристу, онда појачај пост и молитву по својој моћи. Не сада, јер сада је Велики пост и сада си дужан да држиш појачани пост и молитву. Него кад прође Велики пост, тада појачај пост и молитву, и докажи да не желиш да се испуне пророчанства о антихристу, као што и Бог не жели.

Коментари

Популарни постови