Три старца-истинита и поучна прича

Изашла жена из свог дома и видела на улици три старца са дугим белим брадама. Није их познала и рече:

- "Нисте ми познати, али вероватно сте гладни. Уђите у мој дом, нахранићу вас."

Они упиташе:

"Је л ваш муж код куће?"

- "Није", одговори она.

- "Онда не можемо ући", рекоше.

Увече, када се њен муж вратио кући, жена му исприча о свему што се десило.

- "Иди и реци им да сам код куће и позови их да дођу", рече муж жени.

Жена оде и позва их.

- "Не можемо ући у кућу заједно", одговорише старци.

"А зашто?" , упита жена.

Један од стараца јој рече:

"Он се зове Богатство", показујући на једног, "он Срећа, а ја се зовем  Љубав. Ти иди кући и договори се са својим мужем кога желите видети у  свом дому."

Жена оде и исприча мужу о свему што јој рече старац.

- "Одлично", рече муж, "ако већ треба направити избор, позовимо Богатство. Нека уђе у наш дом и испуни га богатством."

А жена му рече:

- "Драги, а зашто не би позвали Срећу?" Њихова ћерка је све то пажљиво слушала и предложи родитељима:

"Хајде да позовемо Љубав, онда ће у нашем дому заблистати љубав."

Родитељи се сложише са ћерком и муж рече жени:

- "Иди и позови Љубав."

Жена оде и позва старца по имену Љубав да крене за њом. Међутим, друга два старца кренуше за њим. Жена се зачуди и упита:

- "Ја позвах само Љубав, куда сте ви кренули?"

- "Да си позвала Богатство или Срећу, остала два би остали на улици, но  како позва Љубав, куда год она иде, ми увек идемо за њом."

Тамо где је љубав, увек су и богатство и срећа.


Коментари

Популарни постови