ШТА ДА РАДИМ СА ДЕЦОМ -Старац Амвросије Лазарис


Шта да радим са мојом децом, старче? Они су веома тешки. Они вичу на мене, гледају све прљаве филмове на ТВ-у и они су тиме угрожени.

Сам ће Господ сачувати децу. Мораш се молити: "Господе, спаси ме исправи ме, и просветли моју децу да буду близу Тебе ".
 Господ ће те чути и даће ти оно што је потребно.

Да ли нас Господ чује? Да ли му наш глас допире?

Ја не знам. Прошлог месеца је имао бол у увету. Предстоје тешка времена, али не бој се.Господ неће напустити своју децу, Он ће их спасити чудесно.

Како то мислиш Старче?

Како мислим? На пример, ако немаш шта да једеш, када се пробудитш ујутру наћи ћеш векну хлеба на столу и  запитати ћеш се одакле је дошао. Али мораш имати веру. Без вере се ништа не дешава.

Старац Амвросије Лазарис

Коментари

Популарни постови