На правди Бога лажно оклеветан

Један поштен човјек би на правди Бога лажно оклеветан и позван на суђење.
Би му тешко, али после мало времена он се сабра па рече сам себи: знам да сам лажно отужен и на моју срећу имам три пријатеља па ћу их позвати да посвједоче за мене на суду. Једнога баш волим много, са њим сам стално и њега ћу звати првог, ако ли он не буде могао зваћу оног другог кога мање волим, али га виђам, а ако и он не могне онда ми остаје трећи кога до душе најмање волим и ријетко виђам.

Оде код првог и овај га и не саслуша и рече да он нити хоће нити може са њим на суд.
Разочара се и са стрепњом оде другоме. Овај га саслуша, подијели бригу са њим и рече да ће отићи са њим до суда, али да у суд улазити нити хоће нити може.
Са мало наде оде трећем, овај га прими,  саслуша, пође са њим на суд, посвједочи за њега и оптужени се оправда на суду.

Сви ми имамо иста ова три пријатеља. Први од њих су  материјална богатсва наша која највише волимо, која сакупљамо, чувамо и дивимо им се и све за њих дајемо.
Други су наша родбина и пријатељи са којима се чујемо и видимо и на које рачунамо , али не тако често ни чвтсто као са првим пријатељем.
Трећи , кога најмање волимо, најрјеђе  тражимо и призивамо само кад не знамо више куд ћемо  је Господ наш Исус Христ.

Када човјек умре , његов први пријатељ, све његове материјалне ствари које је сакупљао читав живот, које је највише волио и цијенио остају код куће и не могу да мрдну ка Суду.
Други пријатељ, родбина и ближњи, крену са њим и испрате га  од куће до Суда, али даље и више не могу.
Трећи пријатељ, у кога најмање вјере имамо је Господ наш Исус Христ, који је увијек и био са нама, буде и на Суду са нама и посвједочи за нас."

Нека да Бог да у овијем данима, када смо изоловани,  забринути и затворени са својим  ближњима, пронађемо сви заједно и свако од нас понаособ пут Спасења ка Господу нашем Исусу Христу

Коментари

Популарни постови